1

Kedvezményezett neve: PENTASOL Group Kft.
Project címe: Vákuumformázott PVC hegesztőgép berendezés beszerzése
Project leírása: A vállalkozás a project keretében 1db. vákuumformázott PVC hegesztő berendezést kíván beszerezni. A töltethegesztő berendezés alkalmas a vákuumformázott PVC műanyag lemezek hővel és nyomással történő egyesítésére (összehegesztésére), hozaganyag hozzáadása nélkül.
Projectazonosító: GINOP-1.2.2-16-2017-00704
Elszámolható költség: 22.600.000 Ft
Támogatás mértéke: 50.00 %
Támogatás összege: 11.300.000 Ft
Megvalósítás kezdete: 2017.08.09
Megvalósítás vége: 2018.08.31

 

2

Adós neve: Pentasol Hungary Épületgépészeti és Szolgáltató Kft.
Beruházás tartalmának rövid bemutatása: Gépbeszerzés finanszírozása technológiai korszerűsítés céljából.
Hitelprogram azonosító jele: H-EKTG1/083275/2021/404132/001

 

3

Adós neve: Pentasol Hungary Épületgépészeti és Szolgáltató Kft.
Beruházás tartalmának rövid bemutatása: Légtechnika robot beszerzésének finanszírozása, értéknövelés és a nyújtott szolgáltatások minőségének javítása céljából.
Hitelprogram azonosító jele: H-EKTG1/080702/2020/404132/001

 

4

pályázati közlemény    

WinDirect ERP rendszer bevezetése a EMC Hungária Kft-nél.

Kedvezményezett neve: PENTASOL HUNGARY Épületgépészeti és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: WinDirect ERP rendszer bevezetése a EMC Hungária Kft-nél.
A szerződött támogatás összege: 7 848 080 Ft. (40%) (vissza nem térítendő), 8 044 0282 Ft. (41%) (visszatérítendő kölcsön)
A támogatás mértéke: 40%
A projekt várható befejezési dátuma: 2021. 09. 30.
A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02132

A projekt tartalmának bemutatása:

Bevezetésre kerülő WinDirect vállalatirányítási rendszerrel már kellőképpen át fogjuk tudni látni a vállalati folyamatainkat. A tervezéshez, átláthatósághoz, döntés előkészítéshez minden dolgozónk, főként döntéshozók által elérhető jól strukturált informatika rendszerrel fogunk rendelkezni a WinDirect vállalatirányítási rendszer bevezetésének köszönhetően.

A pályázat keretében bevezetésre kerül a WinDirect Vállalatirányítási rendszer alábbi moduljai:

Vállalati CRM,
Kontrolling és döntéstámogatás
Beszerzés, logisztikai terület
Pénzügyi, számviteli terült
Elektronikus iratkezelési terület
Gyártási terület
Munkafolyamat – irányítási rendszer terület

A megvásárlásra került rendszer segítségével megvalósíthatóvá válik a gyors, felhasználó orientált és akár a felhasználói helytől független információcsere a munkatársak, partnerek, vevők között.

A fejlesztés hozzá fog járulni a vállalkozás vezetése számára a megfelelő döntések meghozatalához szükséges információk biztosításához.

A pályázat keretein belül beszerzésre kerül egy szerver és egyéb más IT szoftverek is.